Upírske denníky majú na Markíze prvé promo. Pozrite si ho
Televízia Markíza začala promovať svoju novú akvizíciu Upírske denníky (The Vampire Diaries). Vo vyše 20-sekundovom spote ukazuje zábery zo seriálu, do toho púšťa pieseň Running Up That Hill od skupiny Placebo a na záver upútavkový hlas povie: “Upírske denníky. Už 7. novembra na Markíze.”
Promo Upírských denníkov prichádza približne dva týždne pred štartom. Seriál sa prvýkrát objaví na obrazovkách slovenského televízneho lídra v nedeľu 7. novembra o 10:55. Každý týždeň pôjdu dve časti za sebou a konkurovať im budú premiérové Stratené duše V. (Ghost Whisperer) a Dobrá manželka (The Good Wife) na Joj alebo Ushuaia – expedície do prírody, Svet v obrazoch a O 5 minút 12 na Jednotke. Najmä Joj môže byť relevantným hráčom v súboji o cieľovú skupinu 12-54, zaujímavú pri predaji reklamy.Na sociálnej sieti Facebook sa podobne ako pri iných seriáloch Markízy či Doma objavila samostatná fanúšikovská stránka Upírskych denníkov. Zatiaľ sa len rozbieha – na nástenke je jeden odkaz od jej autora, kým napríklad fanpage Doňy Barbary (Doña Bárbara) sa aktualizuje denne. The Vampire Diaries má domov na americkej televízii The CW, špecializujúcej sa na cieľovú skupinu žien od 18 do 34 rokov. Na americký trh vstúpil len na jeseň 2009, no jedna jediná séria stačila, aby sa stal najúspešnejším hraným seriálom stanice v minulej sezóne a počtom divákov predbehol aj etablované One Tree Hill alebo Gossip Girl. Na jeden z piatich najväčších trhov – do Nemecka – tiež vstúpil ambiciózne: druhá najsledovanejšia miestna televízia ProSieben, zameraná na cieľovú skupinu 14-29, ho zaradila do prime-timu. Napriek zdanlivej úzkej profilácii seriálu dokázal bodovať aj v širšej, reklamne dôležitej cieľovej skupine ľudí od 14 do 49 rokov. V nej nielenže odštartoval dobre, ale uspokojivé trhové podiely si udržal dlhodobo. Markíza zaradením The Vampire Diaries ponúkne jeden z najúspešnejších seriálov amerických tíndežerov – v cieľovej skupine 12- až 17-ročných obsadzuje v zámorí prvé priečky. Zároveň však dokáže osloviť aj vyššie ročníky; v sezóne 2009/2010 mal jeho priemerný americký divák vek 32,9 rokov. Viac informácií o nasadení The Vampire Diaries, anotácia
Náhľad fotografií zo zložky upirske denniky